Опис досвіду



      Найбільшу радість тілу

      дає світло сонця,

      найбільшу радість духові –

      ясність матеріальної істини.



Ці слова Леонардо да Вінчі стали досвідом моєї праці, як вчителя математики. Навчаючись у школі, я любила точні науки: математику, хімію, фізику. Саме тому, після її закінчення вступила на факультет математики та інформатики Рівненського державного гуманітарного університету. Швидко пролетіло 5 найкращих років моєї юності. Розпочала свою трудову діяльність у Білотинській середній школі, згодом працювала у Путринецькій ЗОШ І-ІІ ст., Добринському НВК «ЗОШ І-ІІ ст. д/с». Зараз працюю в Михлянській ЗОШ І-ІІІ ступенів. Тут зростає моя педагогічна майстерність, тут я знайшла вірних друзів і хороших учнів. 

Свою роботу спрямовую на розвиток індивідуальних особливостей учнів. Моя позиція як учителя полягає в людяному, гуманному ставленні не лише до учнів, а й до самої себе. Тому часто згадую слова Сухомлинського: «Найкращий вчитель для дитини той, хто духовно спілкується з нею, забуває, що він учитель, і бачить у своєму учневі друга, однодумця. Такий учитель знає найпотаємніші куточки серця свого вихованця і слово в його вустах стає могутнім знаряддям впливу на молоду людину, що формується ». 

Важко уявити собі життя людей без математики. Тут не допоможе навіть найсміливіша фантазія. Але мало дітей скажуть, що улюбленим предметом є саме математика. Вважають математику сухою, нецікавою наукою. 

На уроках та позакласних заходах намагаюсь довести, що це не так. Адже, ще Аристотель говорив: «Ті, хто запевняє, що математичні науки нічого не говорять про прекрасне, помиляються». 

Намагаюсь учням пропонувати такі завдання, щоб вони відчули радість успіху, впевненість у своїх можливостях. Навчаю дітей вмінню не боятись висловлювати свою думку, уважно вислуховую кожну відповідь. 

Зацікавлюючи учнів своїм предметом практикую проведення уроків різного типу: урок-залік, урок «Брейн-ринг», урок «Математичний бій», «Математична естафета», позакласних заходів: математична лінійка, математичний КВК, математичний вечір. На уроках пропоную цікаві історичні задачі, головоломки, завдання «пастки», практичні та графічні роботи. Все це також сприяє розумовому розвитку учнів. В процесі навчання математики використовую елементи розвивального навчання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий